fredag 31 juli 2009

Ja ni jag vakna i dag med:(

Men när jag vakna var jag så trött att jag bara ville slänga nåt gammalt över mig och få somna om!! Vakna av att syster yster ringde...några minuter senare ringer Broman....så det var bara att pallra sig upp....har inte gjort ett dugg idag egentligen, bara vart hemma och städat...så kom mamma och pappa och lämna en byrå åt mig och då ville tjejerna följa med dem hem...gud så skönt!!! jag får tid för mig själv, jag kan andas ett tag iaf! Ska ju iväg till Kicki och grilla ikväll så det blir skönt att bara få sitta och umgås med trevliga människor och sitta där i lugn och ro! Gud så skönt asså!!! Men de kommer imorgon bitti, men det gör inget för jag ska ju ändo tvätta kl 10 och sen ska vi ju ner till Kristina och barnen och grilla och umgås! Ska bli så kul att träffa dem igen också för det är ju 100 år sen liksom! Dagarna springer bara iväg!
Så nu sitter jag och väntar på Kicki som ska hämta mig för att sen åka och hämta hennes son...för att sen införskaffa det sista inför kvällen:)
Broman och Johan skulle oxå komma så vi blir 4 vuxna och 1 liten kille;)
Ha det bra Kram

Inga kommentarer: