tisdag 14 juli 2009

Japp jag lever;)

Självklart lever jag men dagarna går ju så fort och när jag inte sover hemma så blir det ju ingen data tid på morgonen;) Utan njuter helt enkelt av att sova;)

Helgen har iaf vart rolig och händelserik...på fredagen åkte jag ner till Broman för att spela poker och umgås och dricka öl;) Smarrigt:) Moa och hennes kompis Tilda uppträdde för oss, de dansa och mima till 2 låtar. Så duktiga och söta de var:) Jag fick frågan av Moa om jag ville sminka dem och visst kunde jag det;) De såg ut som två små "damer"...sötisar:) Var med på en omgång poker och självklart fick Moa och Tilda vara med mig...vi kom typ 5:a alltid nåt;)
Lite senare på kvällen bar det iväg ut...först till Trädgårn...men PROPP fullt så vi gick vidare till Wasa:( Men stanna inte där vidare länge och Elin gilla inte heller att vara där, så skönt att hon känner samma sak som mig med att besöka Wasa!!! Men när jag är där med Broman gör det inte så mkt för då går jag efter honom så slipper man väääääääldigt många VIDRIGA förslag iaf! Det var nån tjej där som fick psyk utbrott! Slog till en av grabbarna mellan benen, peka finger åt Linda och börja skrika och härja på Steffe!!! Hon måste ha vart riktigt STÖRD!!! Ingen gjorde nåt liksom!
Sen ett besök till Donken....för att sen gå hem och sova:) Jag tog milkshake på Mc och blev riktigt dålig så när vi kom hem till Broman så var jag tvungen att försöka spy upp den värsta känslan...men som ni vet så går det inte...!!!

Lördag morgon vaknar jag tillslut vid 11,30 tiden, gör oss iordning och sen hämtar Tore och bjuder honom på middag/lunch hemma hos Broman. Broman och jag skulle ju egentligen ha gått på bio men den gick inte på helgerna! Så det blev helt andra planer för kvällen så att säga.
På em så sitter de och spelar lite framför datorn och charmören gör sig fin...så jag frågar om vi ska iväg?! Och ja...det skulle vi, så det var bara att byta mysbrallorna mot långbrax! Och lite smink så var jag redo...en sväng till Olearys, Munken festivalen och sen till Highlander inn...vann 650 kr på nån slags maskin;) Fatta inte vad jag tröck på men Söt och Tore hjälpte mig:) Träffa nån turk där som var riktig trevlig, skratta och prata med honom typ hela kvällen:) Träffa även Johan Lekander som jag inte har träffat på typ 20 år!!! Var så kul att se honom igen!

Söndagen sov vi...särskillt söt...när jag vakna gick jag upp och fixa frulle och sen väckte honom...han är så söt när han ligger där och gosar med kudden...PUSS PÅ DIG! Sen in i duschen och sen åka till Ikea...alltid skönt och behagligt att gå där...köpte typ doft ljus och 1 munkjacka till Miranda...tjejerna behöver kläder men var inte på humör för att handla åt dem kände jag efter ett tag...käka på Kina buffe på ikea, jag har ju vart så sugen på kina mat väldigt länge och äntligen! Sen hem igen...Broman spela nån tunering på datan och jag kolla på;) Sen kolla vi tv...och somna båda två gott i soffan! Vakna 23,37! Och då var ju som sagt filmen slut! Bums i säng!

Igår måndag...var det jobb igen...det är så skönt och härligt att gå till jobbet nu, det är en helt annan känsla i kroppen liksom. Gör mig absolut INGET att börja 7! Plus att jag inte behöver prata och höra gnäll om allt! Jobba...vilket innebar städning igår och fixa i köket såklart. När jag kom in på en utav gästtoaletterna är det nån ÄCKLIG människa som har skitit på sig!! Och slängt grejer i papperskorgen, toan full av avföring och golvet med!!! Det stank! Så VIDRIGT! kände att jag stank skit resten av dagen sen!!!
Fredrik ringde under dagen och fråga om vi skulle ses på Olearys efter jobbet...ok...skulle ju ändo ner på stan och fixa diverse saker...Mattias och Fredrik var RIKTIGT onyktra!!! Fattar inte hur de orkar! Men det gör de väl inte egentligen liksom...Broman kom nyfriserad och fin;) och gav mig energi....när han skulle gå följde jag med eftersom jag inte var klar på stan...puss och hej till honom han skulle hem och spela poker med Johan...hitta grejer till Noel och sen hem igen. När jag kommer för att ta min cykel ser jag Mattias sitta och sova på en bänk! Så jag väcker honom och följer honom hem...Oh herregud så full han var igår! Stanna till hos Broman för att hämta min sminkväska som jag hade glömt...sen hem för att egentligen ha fixat fotoalbum...men så blev det inte....:(
Prata i tele och gick till Ica och köpte balsam och läsk...sen skulle jag se Beck men sket i det för jag kände att jag var trött i huvdet efter min tjutar kväll!
Och nu sitter jag här och är återigen på väg till jobbet...i kväll ska iaf jag och Broman gå på bio och vi ska även gå ut och äta...MYS

Ha en bra dag
Kram

Inga kommentarer: