tisdag 28 juli 2009

Varför?!

Varför varför varför?! Ja det är min stora fråga just nu...Varför ska allt handla om pengar?! Varför kan man inte vara glad för allt man har?! Utan vill bara ha mera?! Jag blir galen på mig själv när jag alltid får skit ångest över att ständigt vara fattig!!! Fan vad jag hatar mitt fattiga liv! Men som sagt varför ska allt handla om pengar?! När ska jag lära mig att handskas med pengar?! När ska jag bli vuxen och inse att det kommer en morgon dag?! Ja ni...finner inga ord över min tok ångest över detta med ekonomin! Måste ta och lära mig att leva på en lön snart!!! Känner att jag vill flytta...då min hyra på denna lägenhet är 7204 kr!!! Fan fan fan! Är iaf väldigt lycklig över att ha träffat BROMAN!!! Han är en sån härlig man att jag inte kan förklara i ord hur härlig han är! Mina tre tjejer är såklart underbara med, men de är ju liksom "självklara" eftersom de ingår i mitt liv för resten av mitt liv liksom...Broman har det lite kämpigt just nu så igår efter att jag och tjejerna vart och handlat mat på Ica Maxi cykla Miranada och jag ner till blomster affären och köpte 5 vita rosor till honom och satte på hans dörr tills när han kom hem. Han blev glad:) Och det var ju det som var meningen med liksom! Han är för mysig denna man! Min kärlek till honom bara växer och växer...känner liksom "pirr" i magen samtidigt som jag känner mig trygg med honom, det är för härligt helt enkelt! Har ju sagt det tidigare men det är verkligen så, att dessa känslor som jag känner har jag aldrig tidigare kännt liksom! Han är så mysig och härlig och jag vågar saker som jag aldrig tidigare vågat!!! Det är så spännande även för mig, genom att jag får lära känna en "ny" Malin! PUSS!!!

Helgen som har vart har jag spenderat med honom:)På fredagen efter att jag slutat jobbet åkte jag hem och duscha och hade min "fredags stund" för mig själv, sen satt jag framför datorn och vid 16 tiden ringde jag älskling och hörde vad han gjorde...och så åkte jag ner till honom och lämna av mina grejer och sen gick vi till High landerinn...och avnjöt några öl och fira min semester;) Kicki kom förbi en snabbis med Viktor och hennes systers barn för de var på väg till bio. Några timmar senare kom Pelle förbi så han satte sig vid oss och avnjöt några öl han med;) Sen gick jag och Broman vidare till Olearys...och blev typ "osams" om nåt...men vad vet jag inte riktigt...men men...jag gick och köpte cigg och sen ner till Olearys där han var. Vi var där ett tag...vet faktiskt inte när vi gick hem;) Väl hemma hoppa vi in i duschen...sen sov vi gott;)
Lördagen...börja med att vi sov till 11,30 då hans telefon ringde...ovanligt?! NEJ!!! Sen hade han tvättstugan...sen ner till Olearys och träffa Raggarn, Tore, Fredrik, Steffe och så kom syster yster förbi en snabbis med. Jag passa på att springa in på H&M för att hitta nåt till kvällen, blev en "klänning/linne" såklart svart men dock några silver nitar på;) Sen gick jag förbi Mc och köpte x antal hamburare åt oss...sen hem till Broman och duscha och göra mig klar för att åka upp till Frodo och Elin för att sen gå till Himpa och möta Lotta och 100 andra;) Världen är allt bra liten ibland;) Broman träffa en massa barndoms vänner...och jag träffa några som jag kände med. Kicki kom oxå och vi satt och prata en stund sen åkte vi hem till Kicki, jag och Elin och de andra "grabbarna" åkte hem till Broman...Kicki gjorde sig klar och jag och Elin satt framför datorn och roa oss....sen ner till Trädgårn och mötte upp Frodo, Tore, Steffe och en till kille som jag inte vet vad han hette. Sen gick jag, Steffe och Kicki vidare till Harrys...där träffa jag syster, Maria, Marre, Cissi, och en massa andra människor...Kicki och Steffe verka finna varann;) Jag som vanligt sprang omkring och prata med olika människor;) Hade riktigt roligt! Och det är huvudsaken ju! Vid 02,50 begav vi oss hemåt, jag ringde Broman och sa att jag var på G...han stanna hemma då han inte mådde vidare bra.
Söndag morgon vakanar vi nån gång...sen upp till en kompis till Broman som han skulle hjälpa med lite kakel och sen fixa vi lite annat innan vi åkte förbi Kina restaurangen och köpte med oss smarrig Kina mat hem;) gissa vad jag åt?! Stekt ris!!!MMMM!!! Broman åt kyckling cyrry...Sen tog vi oss en gemensam dusch...mysigt;) Tänk jag som har avskytt sånt i mitt tidigare liv tycker att det är så härligt!!! Sen spela vi lite på svenska spel;) Och det efter många om och men!!! Men tillslut lyckades vi få fram mitt lösen och allt vad det innebar! Jag låg i soffan och kolla på nån seg film och kände hur ögonen ville till John blund plus att Broman satt och killa mig på armen så jag slappna av till max liksom....åh så gosigt!!!! MYS MYS MYS!!!

Igår kom iaf tjejerna till mig, ett kärt återseende...efter 3 veckor ifrån dem...;) Men tänk vad snabbt allt återgår till vardag och att man blir osams med dem igen....men men...livet är ju så! De är ju alla tre starka viljor så att säga;) Tog det bara lungt igår, orka inte så mkt mera...det blev mys framför tvn med godis och läsk;) Sen kolla vi på Beck, men var så trött så jag såg inte klart. Prata i telefonen...med alla möjliga människor och vänner och kära:) Och nu kl 7,30 väckte 2 små knubb händer mig...ja min lilla Miranda! Hon längtar efter Broman så hon fråga när han skulle komma;) Så jag sa att han kommer ikväll, men att hon kunde ringa honom om hon ville för han jobba....så sagt och gjort så ringde hon honom...men blev "blyg" när han svara;) Så söt hon är min lilla knubbis;)
Idag blir det stan och lämna in mobiltelefoner...avskyr att det ständigt ska vara fel på dem!!!Grr!! Och ikväll kommer Broman så då ska jag pussa på honom:)

Ha en bra dag
Kram

Inga kommentarer: