onsdag 1 juli 2009

Gosnatt:)

Natten har jag tillbringat med min älskling:) I min sköna säng:) Så skönt att känna en mans kropp och att det är Bromans kropp är ju helt härligt! Genast blir min dubbelsäng precis lagom ist för jätte stor eller pytteliten som den känns när det är 3 barn och jag i den;)
Igår kväll efter jobbet så styrde jag och Broman först med Fredriks flytt, vi hjälpte honom med några kartonger och så. Sen iväg till Smedby för att fixa en grej och sen hem till mig för att äntligen fixa klart maten...det blev rödspätta, skagenröra, färskpotatis och sallad (egenodlad sallad från jobbet) Helt super gott så att säga:)
Sen blev det en stund framför datorn för att kolla in Ölands huset och lite poker sidor;) Har reggat mig på nån sida och väntar på att min "bonus" ska komma in...och jag väntar än!!! Blir så arg:( Vill ju bli miljonär NU!!!!
Sen kolla vi lite på Allsång, ville se när Mia och Klara var med...de är ju så sjukt knäppa och roliga på samma gång! Sen in i duschen....och så var det morden i midsommer....båda Broman och jag gillar den serien...och båda två somna som två små grisar framför tvn;) Men jag vakna iaf så jag fick se vem som var mördaren;)

Igår på jobbet var det iaf sista bingot på 11 veckor!!! Snacka om att jag tycker det känns sjukt underbart!!!! Så skönt att slippa!!! Avskyr så mkt att sitta och ropa dessa förbaskade nummer hela tiden! Jag blir så fruktansvärt trött och uttråkad på det! Fattar verkligen inte hur de kan längta så efter att spela bingo, det är ju inga vinster att tala om liksom! Men men...det är ju deras problem!

Idag på jobbet händer inget särskillt...andakt i em...kanske att jag åker och handlar lite, men det beror på om Vappu har med sig sin bil;) Igår så fick jag en flaska mosserande jordgubbsvin utav Vappu, hon är väl för snäll. Jag dricker ju inte vin men det är ju liksom tanken som räknas! Hon är för snäll sådär och skämmer bort mig med både det ena och andra! Får väl öppna den när jag redan har druckit en del så jag inte känner att det är vin;) Då brukar ju det mesta slinka i min kropp;)

Ha en bra dag
Kram

Inga kommentarer: