söndag 5 juli 2009

Söndag...i tankarnas tecken....

Jag vaknar...jag andas...ja...jag lever visst idag med....vad vill jag då?! Vill jag verkligen finnas kvar här på denna jord?! När ska all skit ta slut för mig?! När ska jag få känna en sann glädje över livet?! När ska jag känna att jag duger som jag är?! När ska jag faktiskt vilja vakna upp....ja ni många frågor...inga svar...kommer jag någonsin få svar på dem?! Kan ju inte annat än att hoppas att jag en dag vaknar upp och känner att livet är värt att leva och att jag faktiskt har nåt på denna jord att göra...att jag är mamma till mina tre barn, ja det vet jag! Men jag måste ju faktiskt även leva för min skull för att orka leva för deras skull....Vet varken ut eller in längre...känner en ständig "sökning" efter nåt mer liksom...men vad är det som jag söker?! Det vet jag inte själv...och om nån utav er där ute kan hitta det åt mig jag BER er säg till mig snarast!
Mina tankar snurrar nåt enormt just nu....vet inte varken ut eller in....Känner att jag vill ha nån slags trygghet att stå på, men hur fan ska jag hitta denna trygghet som jag söker?! För till saken hör att jag inte vet vad det är för trygghet som jag söker.....snacka om att jag är flummig, har aldrig påstått nåt annat heller iof...
Tänk värda ord....
I used to laugh it of
I used to look the other way
I used to save them troubles for another day
I kept my fingers crossed
I used to never take the blame
I'd pull a sunshine story in the pouring rain
The more I have to change
I just stay the same (The same, the same, I stayed the same)
You don't know what you got till you're missing it a lot
I had to go throw it away
I was wrong from the start from the bottom of my heart
I apologize What I did to you was hurtful
What I’m going through is hurtfulI used to bide my time
I used to be around the bush I'd rather give my ego another push I used to be a fool It was a foolish game I played
And it's a fool's faith coming mistakes
I made Once I hade it right it was all too late (To late, to late, to little to late)
You don't know what you got until you're missing it a lot
I had to go throw it away I was wrong from the start from the bottom of my heart,
I apologize What I did to you was hurtful
What I’m going through is hurtfulWhat I’m going through is hurtfulIt is hurtful
It's hurtful Oh what I did to you(What I did to you)
What I did to you was hurtfulWhat I'm going through is hurtful
I was wrong from the start from the bottom of my heart,
I apologize What I did to you was hurtfulWhat I'm going through is hurtful

Igår så cykla vi ut till Busfabriken och mötte upp Camilla och Noel för lite bus för barnen....medans jag och Camilla fick sitta och prata om våra bekymmer;) Skönt att ventilera sig med nån. Sen vid 15 tiden cykla vi hem igen och det var egentligen meningen att vi skulle åka ut till kicki och Viktor och grilla men Kicki fick en date så jag ville inte att vi skulle vara där då;) Så det blev en hemma kväll framför tvn med tjejerna ist. Och många tankar som flög runt i mitt huvud.
Idag ska tjejerna till Tommy och kommer vara hos honom i 3 veckor, kommer antagligen sakna dem...jag ringde och fråga Tommy igår om det var ok att de var hos mig helgen den 17,18,19 juli eftersom vi ska på kalas till Noel då...men svaret blev NEJ! Det är hans veckor som han sa och att jag måste vara totalt dum i huvudet! Undrar faktiskt vem som är dum i huvudet!!! Själv anser jag att det är han eftersom han inte tillåter dem att vara hos mig under en helg! Men men det är hans bekymmer och det är han som kommer få ångra sig om några år! Igår sa Malou att om 2 år får hon bestämma själv vart hon ska bo...och ja det är sant...undrar bara varför hon har de tankarna!

Prata med mamma på msn i morse...bla om detta och om att de ska tömma sitt sommarställe nu, och hon hade en massa grejer där som hon ville bli av med så hon fråga om Marie och jag ville stå på loppis och sälja det. Och självklart vill jag det...måste bara höra med syster yster med:)
Idag vet jag inte riktigt vad vi hittar på...antigen bad eller lek i parken...vi får se.
Ha det bra
Kram

1 kommentar:

Alexandra sa...

Fy, jag blir så arg när jag läser om Tommy. Jag förstår inte hur han tänker! Han kan väl inte förbjuda barnen att träffa sin mamma?! Och han kan ju inte heller förbjuda dem att fira sin kusin. Eller kan och kan?! Han verkar ju inte ha några gränser!

Ja,om 2 år får hon bestämma! Gissa vem hon väljer! Inte sin pappa iaf...

Kram Sandra!