onsdag 15 juli 2009

Sol inombords och även utomhus:)

YES!!!! Vakna med att solen lyser! Så UNDERBART!!! Känner sån glädje genast då ju! Längtar bara tills att det blir varmt och skönt igen så man kan lägga sig ute och sola sina KRIT vita kroppsdelar! Snart får det annars ta och bli några turer till ett solarium!!!

Igår på jobbet så ringde äntligen mina barn...var så skönt att höra deras röster igen!!! De är ju på landet hos sin farmor så jag har inte kunnat prata med dem:( Men gud så skönt det var att höra deras gosiga och mysiga röster igen...de verka må bra iaf!

Efter jobbet så bar det av hem...satt framför datorn...sen in i duschen och fixa till mig lite för att sen åka ner och träffa Broman:) SÅ GOSIG!!! Om ni bara visste så gott han alltid luktar...jag blir tokig när jag bara tänker på den goda doft! Och så mysig nacke han har....mmmm....jag ryser för sjutton!!! Gud vilken goding!!!
Så tog vi våra limosar och cykla ner till nån pasta restaurang...som var STÄNGD!!! Så vi gick över gatan och hamna på en tapas restaurang ist...det var riktigt smarrigt, vi beställde in en massa olika rätter....sen upp till bion...där mötte jag Ida och Linda två tjejer som var vikarier på mitt gamla jobb i sörping, de var tillsvidare anställda numera, men var dock lite nervösa på grund av att företaget som tagit över mitt gamla jobb har gått i konkurs...men jag tror inte de behöver oroa sig liksom....det var så roligt för de visste inte att jag hade skillt mig!!!! Ja ni det som är mest självklart för mig är sånt som andra blir förvånade över!!!! Broman var ju med så de undra vem han var och det var på så sett som jag sa att jag hade skillt mig och så liksom...haha tänk vad dagarna går...!!!!
Men iaf så kolla vi på Änglar och demoner...den var riktigt bra och spännande...hoppa till flertalet gånger...och nu är jag ännu mera sugen på att åka till Rom ju! Jag vill Jag vill!!!! Men ack så KALLT det var i biosalongen!!! Jag har aldrig vart med om detta!!! Det var riktigt vidrigt!!! Min näsa blev tom kall! Så tillslut drog jag upp munkjackan över näsan och satt och andades in värme under jackan för att få upp lite värme! När filmen var slut cykla vi hemåt, stanna till utanför SÖT ett tag och tog ciggisar;) Söt fråga om jag skulle med in ett tag men tacka nej...eftersom kl var typ 21,30...och att jag inte hade med mig grejer för att vakna hos honom så kände jag att det blir för sent att åka hem efter 22...Men ack så ont det gjorde i mig jag ville ju egentligen bara gosa och mysprata om filmen liksom...men han kommer hit ikväll så kan vi ju göra det då:) Han ringde även sin bror i Stockholm så nu är det bestämt att vi ska åka till dem den 21 augusti...så roligt med Gröna lund:) Jag åker själv utan tjejerna dels så känner jag att jag inte har råd att både åka till Öland och så med dem plus att åka till Gröna lund med....så det är inget jag kommer prata med dem om innan liksom. Plus att jag känner att Tommy också får ta och göra nåt med dem och inte bara sitta i sommarstugan och vara en bitter människa! BLÄ vad jag avskyr Tommy...han får mig att må illa rent ut sagt!!!

Nej ni nu ska jag ta mig i kragen igen och göra mig klar för en ny och händelserik arbetsdag;)
Puss och Kram

Inga kommentarer: