torsdag 2 juli 2009

Vad bra det känns i mitt hjärta!

Kan inte beskriva min känsla jag har i mitt hjärta! Det känns så bra helt enkelt! Blir helt galen av att känna denna känsla! Och det är en HAN som gör att jag känner den känslan i mitt hjärta! Och HAN heter Broman:) Blir så glad och varm när jag tänker på honom, vilken man helt enkelt! Jag känner mig så lugn och trygg i hans sällskap...tiden jag spenderar med honom går alltid så fort...1 timma flyger iväg och känns som 1 minut! Även om vi inte gör nåt utan bara sitter och tittar rakt fram så känns det bra. Känner liksom ett lugn att det inte behöver hända nåt när jag är i hans sällskap. Jag blir liksom inte "stressad" av att behöva göra nåt, det är så skönt...Skulle så gärna bara sitta och titta honom rakt in i ögonen en hel dag och bara vara, det är så härligt helt enkelt! För varje dag som går så känns det bara bättre och bättre och jag känner att han tycker om mig, och jag accepterar att han gör det också! Jag börjar inse att ett människa faktiskt kan tycka om mig för den jag är trots alla mina fel och brister för jag har nog trots allt några positiva sidor oxå.
*PUSS PÅ DIG HÄRLIGA MAN*

Gårdagen spenderades på jobbet...prata med min chef så nu när Vappu har semester så ska jag få gå upp i tid och det är ju underbart eftersom jag verkligen är i behov av pengar...för snart vankas ju semester, har iaf satt in mina "öland pengar" på min mammas konto. Så nu blir det att leva som en eremit under ett par veckor;) Ska verkligen försöka att INTE röka mera...kämpar med det, röker iaf inte på jobbet och det är ju en start för mig som har rökt 1,5 paket om dagen liksom!
Efter jobbet cykla jag till City gross och inhandla diverse grejer...körde ett rejält pass så att säga, så när jag tillslut var hemma igen var jag så SVETTIG!!! Men ack så HÄRLIGT! En dusch senare och jag var "fräsch"...satt framför datorn nån halvtimma och sen tog jag cykeln ner till Älsklingen och vi åt mat och så spela Broman poker...och han kom 2:a...kunde nog ha vunnit men han började bli så trött på det så han gick all in;) Men han vann iaf typ 400 kr:) Det är så roligt och underhållande att titta på han när han spelar för han blir så upphetsad och lyrisk;) När pokern var slut var han så glass sugen...så efter några velningar fram och tillbaka så åkte vi till Kvantum och köpte Ben & Jerrys glass...Broman är en lika stor glass älskare som mig....och han hade inte provat B&J!!! Så då var jag ju tvungen att visa honom vad riktig glass är:) Och han blev lika kär som mig;) Väl hemma hos honom igen myste vi framför tvn med varsin skål glass och läsk;) Kröp upp i hans härliga och lena famn...medans jag kände att det gick att härda ut en liten dumping...kolla på nån film på TV1000...men vi båda var så trötta så vi sluta titta innan den var slut....för att hoppa i säng:) Broman intog Antons säng och jag Bromans säng...och vi sov ända fram tills 05,50 i morse! Då kom Broman in och väckte mig! Ack så trött jag var och är än! Piggna till med lite the och en cigg...och sen en cykel tur hem och in i duschen och en nutrilett senare sitter jag här och ska straxt bege mig till jobbet...idag är det gympa som står på schemat och TRÅK allsång! Sen hem och tvätta och städa:( Träffa Carina en snabbis och ev ska jag hem till Camilla och Lotta....sen tänkte jag fixa med att lägga in mit ps3 och lite andra grjejer på nätet...sen är det nog dags att ta natt! Broman ska iväg på sommar fest med jobbet....så roligt för honom, tycker det är så kul att hans jobb bjuder på en sommar fest! Skulle vilja att vårat jobb gjorde det med! Eller iaf få nån liten sommar gåva för att visa att de uppskattar oss;)

Ha en bra dag i solskenet!
Puss

Inga kommentarer: