fredag 10 juli 2009

Sommaren är kort det mesta regnar bort....

...men än har jag ju inte semester så det är så bra ändo;) Men synd om alla som har semester ju och bara får regna bort;)
Äntligen fredag!!! Vilket betyder 2 lediga dagar från jobbet, men så roligt som det är att gå till jobbet nu har det inte vart på lääääääääänge!!!! Känns som semester ändo även fast jag jobbar liksom! Moa och Anton har ju vart på mitt jobb under denna vecka, de är så duktiga! Kämpar och pysslar det är vad de gör! Men idag kommer de inte, Moa leker med en kompis så då sa jag ifrån för det blir för många barn liksom. Igår på jobbet var det nog första gången som jag såg Moa och Anton bil osams liksom de små tjaffsa hela tiden så det sluta med att jag fick säga åt dem! Men de är söta ändo:)
Efter jobbet cykla vi hem i ÖSREGN!!! Moa och Anton åkte hem till sig för att åka ut till Tilda och J0han för att göra lite grejer med Broman. Jag åkte hem och packa eftersom vi skulle till badhuset sen när de var klara.
Jag var så trött igår!!! Så jag satt mest framför datan och slappa så hörde syster av sig och kom upp ett tag och vi prata och fika på knäcke och the:) Smarrigt!!!
Vid 16 kom Broman och hämta mig då det regna....sen hem till dem för de skulle äta sen till badhuset. Tilda och Johan kom dit med...och vet ni vad!!!! Familjebadet hade stängt!!! Stora bassängen var full utav träningssimmare....så de fick snällt gå ut och bada! Och det var ju liksom OVÄDER!!! Så jävlans besviken asså! Jag som hade sett fram emot att leka;) Men ist satt jag, Broman och Johan och prata och fika och gick ut och rökte då och då! Men det var ju ok ändo men ändo en besvikelse! Tycker det är USELT att de stänger familjebadet kl 17 en dag då det ÖSREGNAR och den stora bassängen är full utav barn som tränar simmning! Och till råga på allt så sa de inget när vi betala i kassan! Grymt irreterande iaf!

Efter badet åkte vi hem till Broman och jag stanna kvar där tills 20,45, kände mig så osocial och trött...Johan och Broman förklara poker för mig lite mer ingående liksom...men är nog väldigt trög ändo;) Moa och Tilda uppträdde för oss och sjöng och dansa till "jag ljuger så bra"...fick ju flaschbacks till min egna barndom, då jag alltid skulle stå och sjunga och så för mina föräldrars vänner! Vet ju hur roligt man tyckte det var!
Låna Bromans cykel hem...slängde på mig mysisar och framför tvn, det blev oskyldigt dömd...himla bra serie som jag aldrig tidigare har sett ett helt program av! Hoppa i säng vid 22,30 tiden och känner mig helt ok nu på morgonen!

Ska försöka att sluta vid 13 tiden idag för att sen åka hem och ha lite mini spa för mig själv;) Sen ner till stan och införskaffa lite cider och öl tills ikväll och sen till Broman...för att spela poker, har inte bestämt än om jag ska vara med eller bara titta på...vi får se!
Imorgon ska vi gå på bio jag och Broman och såklart sova läääääääääääänge!!!!
Ha en bra dag och helg!
Puss

Inga kommentarer: