torsdag 23 juli 2009

Oj vad dagarna går!

Har ju inte hunnit blogga nåt ju...dels för att jag gör det på morgonen...och jag är så fruktansvärt trött så här på morgonen att jag denna vecka har sovit mkt längre än vanligt! Men ska passa på nu tänkte jag och delge er min vecka hittills....
Iaf så är jag ju inne på mina sista dagar innan semester!!! Alltså det är så välbehövligt och efterlängtat att jag snart inte vet vart jag ska ta vägen....är så fruktansvärt trött!!! Men ack så skönt det ska bli att vara ledig i 4 veckor nu snart....det är trots allt första gången i mitt liv som jag tar ledigt så länge sammanhängande!!!

Denna vecka har jag iaf gjort lite smått och gått...I tisdags träffa jag Lotta och Tony vi käka på Maestreo, sen gick Lotta och jag till Olearys för att träffa Fredrik och satt där och prata "skit" ett tag innan vi sen gick hem till mig och fortsatte att bara vara och umgås...så roligt att träffa Lotta. Innan jag träffa dem så var jag, Moa och Tilda på stan och köpte presenter till Broman eftersom han snart fyller år:)

Igår kom så sov Moa och Tilda över hemma hos mig...vi baka pizza, åt godis, chips och drack en MASSA läsk...kolla på film och spela kort. En mys kväll för bara tjejer så att säga;) Anton var med ett tag och det var ju roligt för honom med eftersom han gillar att laga mat!
När vi åkte ner till Ica för att handla grejer så mötte jag mina tre söta och underbara troll....gud vad söta och mysiga de är, saknar dem så mkt nu! Men de kommer på måndag...tyvärr så vet jag ju att det går rätt så fort innan man sen blir osams! Men det bortser jag från nu eftersom jag inte har träffat dem på 3 veckor!!!! LÄNGTAR!!!

Idag ska jag till Mormor efter jobbet, hon fyllde år igår. Sen ska jag hem till Majsan med Lotta det ska bil kul i rulans! Sen är det antagligen kväller igen och dags för sängen;)

Ha en bra dag
Kram

Inga kommentarer: