onsdag 8 juli 2009

Jag är en gummibjörn;)

Nej då det är jag väl inte men känner mig som en;)Hur man nu känner sig då?! Tydligen som jag känner mig idag;) Önskar jag vore en gummibjörn om inte annat tänk så mkt problem man skulle slippa då! Att bara vara en gummibjörn vars största problem är att bli uppäten! Men men...det känns iaf ok idag, vakna på rätt sida så att säga...Men höll på att inte kunna somna igår kväll då Tommy ringer 21,30 och frågar om jag har nån medicin åt Meja, hon hade nämligen fått allergichock i NÄS!!! Fan det är liksom 5 mil härifrån! Och hon får ju andnöd!!! Som tur är har jag iaf medicin åt henne så Tommy kom och hämta den för att sen köra ner till Näs och det var ju iaf väldigt trevligt att han hörde av sig att hon var dålig...KORS I TAKET! Ringde upp han igen och sa att jag vill att han ringer om hon blir sämre och får åka till akuten och han lova att han skulle göra det så det får jag väl lita på! Och han har INTE hört av sig så jag antar att hon är bättre. Idag ska jag ringa och fixa nya recept åt henne så vi har mera åt henne...Tommy ville att vi skulle ha dubbla uppsättningar och jag sa att det är inte säkert att de gör så eftersom det är receptbelagd medicin! Men vi får väl se.

Igår på dagen kom Moa och Anton upp till mig på jobbet för att äta lunch, de är för söta de där två trollen;) Sen pyssla de lite och gjorde disktrasor åt sig själva, Broman och deras mamma. Sen åkte Moa till en kompis och Anton hjälpte mig att städa! Så det gick så fort! Så jag gav honom 50 kr som tack för hjälpen. Han hjälpte ju till i disken oxå liksom, han arbeta så hårt att han blev SÅ svettig! Men han tyckte jag hade ett sånt roligt jobb;) Efter jobbet så cykla jag hemåt och Anton fråga mig om jag ville följa med dem och köra gocart...jag sa att det får han Broman om det var ok...och det var det. Så vi åkte ut till Gocarten, moa och Anton körde sina rundor för att sen åka hem till Broman och dem igen och så fixa Broman maten och jag och barnen spela skitgubbe. Sen god middag och lite slötid framför tvn och datorn och Broman vann på poker:) Kul för han! Sen lite mys och prat i köket och sen dags att bege sig hemåt för jag ville se Morden i Midsommer...Broman sa att jag kunde se det där, men kände att jag ville hem och att jag inte orka cykla hem efteråt liksom! Han kunde skjussa mig men då skulle ju min cykel vart kvar hos honom idag!!! Så jag tacka nej till det trevliga erbjudandet! Cykla hem i ÖS regn så hem snabbt som bara den och sen över till Marie och lämna lite cigg och rökte lite;) Sen hem igen och slänga sig i sängen för att sova!!!
Så det var min tisdag det....
Ha en bra kväll
Puss

Inga kommentarer: