torsdag 9 juli 2009

Torsdag

Som går i regnets tecken...men vad gör det för jag har ju ändo inte semster!!!:) När jag har det så kommer solen lysa hela tiden:)...kan vi iaf hoppas på!
Igår var Moa och Anton på mitt jobb igen...de verkar tycka det är roligt....de städa, laga mat, stod i kassan och Moa pyssla även med det ena och andra;) De skulle komma idag med men får se om de gör det när vädret är SKIT! Efter jobbet åkte jag hem en snabbis och "fräscha" till mig för att sen bege mig ner till stan och möta Micke för en fika. Det blev på uteserveringen på Fräcka fröken, solen lyste ju ett tag igår iaf;) Sen mötte jag Fredrik så vi gick ett snabb varv på stan men jag var så trött att JAG inte orka gå på stan!!! Så ni fattar att jag var trött!!! Köpte iaf hårfärg:)
Sen hem igen och satte mig framför datorn och lekte på slide sidan och gjorde ett nytt kollage som ni ser här brevid...den är till alla som jag tycker om, även om ni inte finns på bild så vet ni vilka ni är! Roa mig med detta mellan 17,15 till typ 21,30!!!! Att det tog så lång tid var ju att jag samtidigt prata med niklas och Mattias på msn.

Prata med Tommy en sväng med, Meja fick ju en läkartid igår så vi har iaf fått medicin till henne nu som vi kan ha hos oss själva!

Nej ni jag hinner inte berätta mera för er om mitt händelserika liv;)
Ha det bra och hoppas ni inte regnar bort!
Puss och kram

1 kommentar:

Alexandra sa...

Gissa om jag blev rörd och glad när jag såg att jag var med på din slide-serie på vänner! Du betyder otroligt mycket för mig också Malin! Tänker ofta på dig och känner att jag har en äkta vän i dig!

Love you! Puss på dig!