fredag 27 juni 2008

Så var det fredag igen och veckan hade tagit slut....

...citat ur Noice låt "ut i natten" som jag ÄLSKAR!!!
Idag är det asså fredag...skönt jag är så trött att jag kan gå av på mitten!!! Måla Meja och Malous rum lager nr 1 igår kväll...ikväll blir det förhoppningsvis på lager 2 och 3!!! Måste ju vara klart tills på söndag!
Nu sitter jag här med min frukost och kl är 05:30 på morgonen!!! Ska börja tidigare idag för en präst kommer på besök, vi ska ha gudstjänster då och då på jobbet. Plus att jag måste hinna städa på jobbet innan prästen kommer för det ser ut som kriget...hade bingo igår em och det kom massor med folk så jag jobba över till 16 men jag var tvungen att åka då eftersom Tommy kom och hämta mig.
En annan grej som jag borde ta upp är...att jag försöker sluta röka...ja jag skrev försöker...för nu är det första morgonen utan en ciggarett, jag och tommy försöker sluta med snus och cigg men som sagt idag är det första dagen för oss utan droger! Vi får väl se om vi klarar det eller inte...jag vill ju inte röka men i vissa situationer är det ju så underbart gott! Vi får se som sagt.

Kram

4 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Jag håller tummarna för er - nu vet ju hela bloggvärlden - bra motivation! ;-)

Kram Maud

Alexandra sa...

Jag hoppas hoppas hoppas att du kan sluta röka nu Malin! Lycka till!

Dina tjejer kommer bli superglada när de kommer hem och har fått nymålat i sina rum! Så söt Miranda är i sin riddardräkt!

Ha en bra dag! Kram Sandra

Alexandra sa...

Just det... hoppas Tommy klarar snuset också! Lycka till till honom också!

elin669 sa...

hej vännen ! du klarar det, jag har varit rökfri i två veckor på söndag, känns underbart! du får stöd av mig... och jag håller tummarna. petri håller också på och ska sluta, men han är inte lika duktig som jag, inte som dig heller. för hn drar ner på det ! men han kanske klarar det. fast jag tror inte det ! fniss!

ring när duhar tid !

kram !