lördag 28 juni 2008

En målar lördag

Idag är en målar lördag, måste bli klara med Malou och Mejas rum för imorgon är det ju dags att hämta dem...och det ska ju vara en överraskning för dem.
Igår var jag så in i nordens trött när jag kom hem från jobbet sa till tommy att jag orkar inte göra nån mat....han åkte och köpte kebab och annat skräp...jag åt lite skräp mat och somna sen sött i soffan kl 18 vakna vid 23 och gick upp och la mig i sängen...sov till 8 imorse när miranda väckte mig! Känner att jag kan fortsätta att sova men har ju dock 2 rum som väntar snällt på mig...
Hur det går med att sluta röka....ja ni gott folk....jag är långt ifrån en rökfri vardag...klara typ till kl 8 igår morse sen tänkte jag mörda mina arbetskamrater....får väl se vilket år jag kan bli rökfri, kan ju liksom inte bli gravid bara för att kunna sluta röka. Har ju alltid slutat röka när jag har vart gravid, men skulle jag bli gravid så skulle jag tjuta! Vill verkligen inte ha flera barn det räcker gott och väl med 3 hulliganer!
En gullig bild på miranda när hon hade gått och lagt sig härom kvällen ville hon ha sina solglasögon på sig så när jag gick upp för att lägga mig ett par timmar senare låg hon där och sov med sina solglasögon.
Kram

1 kommentar:

Alexandra sa...

Så söt hon är Miranda! Roliga idéer de har ibland barnen...

Hoppas att du hinner klart med målningen innan barnen kommer hem! Jag ska måla Maddis rum imorrn... rosa har hon bestämt!

kram kram