måndag 9 juni 2008

En helg i bad och solens tecken






Som säkert de flesta av er andra har solen lyst här! En helt underbar helg med en massa sol och bad! I lördags hämta jag min syster och ´hennes barn så stanna de kvar här tills igår...vilken lycka att få bada från morgon till kväll. Även Marie och jag tog oss ett dopp. Marie är ju ingen badkruka så hon bada även i Tjen, medans jag klara iaf av att gå ner till låren...sen räckte det för min del. Men vet ni vad...jag bada i våran pool för första gången. Det gjorde ju Marie med det var hon som fick mig att våga. Alla tjejer tyckte det var så roligt när vi bada också...till och med så att Alva våga sig i!!! Hon tog sig även ett vatten dyk...Marie flög i poolen igen med en förliten morgonrock(hon hade Malous badrock på sig)....
Idag är det åter måndag och dags för en arbetar vecka igen, men på torsdag har jag tagit semester eftersom Malou och Meja slutar skolan då.
Kram

Inga kommentarer: