måndag 16 juni 2008

äntligen

Så äntligen så fungerar våran nya dator...jag kunde inte logga in på en massa sidor igår kväll men nu går det!!! YIPPIE!!!!Så nu kan jag äntligen börja stilla mitt abstinens efter dator! Kan dock inte logga in på msn av nån konstig anledning så om nån har ett tips på vad jag ska göra så ge mig det snarast!
Nu är jag sjuk igen.........blir så förbaskat trött på mig själv att jag ska dra på mig förkylningar efter förkylningar!!!Känner mig ruskigt häning och tråkig men måste gå och jobba ändo för idag ska vi till Hageby och handla med 8 damer och imorgon har vi midsommar fest...så det är bara att gilla läget!
Denna vecka är ju alla tre tjejer hos mammma och pappa på landet så tommy och jag har "semester" det känns helt underbart att vara helt själv nu på morgonen varken man eller barn bara jag och tystnaden! Har verkligen saknat den ro som det ger mig att få vara helt själv ett par timmar om dagen, men nu har jag det så här ända tills torsdag då vi åker och hämtar tjejerna på kvällen efter jobbet. Sen är det ju midsommar!!!HJÄLP!!!Redan liksom jag hinner inte med....
Nu ska jag fortsätta vidare i internet djunglen...
Kram

Inga kommentarer: