lördag 14 juni 2008

Abstinens!!!!

Tänk att en dator betyder så mkt i ens liv! Våran dator är trasig!!! Så nu lånar jag Malous...mitt abstines är alldeles för stort nu!!! Funderar på att åka in till stan och köpa en dator idag...vill ha en NU!!!!
Annars så är mitt liv väldigt bläigt som vanligt liksom. Vet inte vad jag ska ta mig till liksom. Igår när jag kom hem från jobbet sov jag från kl 18.30 till 23 då gick jag upp och la mig i sängen och sov ända fram till kl 7.30 i morse när Tommy kom upp och väckte mig, antar att han sovit i soffan...han är inte hemma nu är och hjälper ett par kompisar med deras badrum så jag har inte pratat med honom heller.
I torsdags ringde de från ett klasslotteri som vi köpt lotter av och medela oss att vi hade vunnit 2 biljetter till Mama Mia i stockholm med buss och sånt! KULIGT!!!
Jag och Miranda åkte in till Marie och Tilda och Alva för att sova över där och få en liten mini semester mitt i veckan liksom...alltid kul och träffa marie och Miranda ville ju leka med Tilda. Men på fredag morgonen ringde tommy och sa att hans bilnyckel låg i våran bil så det var bara för mig och Miranda att bege oss mot Ringarum...skit också! Men det var ju fredag den 13!!!Så nån olycka ska man väl ha här i livet.
Vi får se vart mitt liv håller på att ta vägen jag vet inte själv och Tommy kräver att jag ska bestämma mig nu, men inte är det så lätt när man har gått och tänkt på saker och ting i ca 7 år! Känner att jag skiter i allt snart liksom...drar iväg nån stans där ingen eller något kan nå mig!
Tråk Malin

1 kommentar:

elin669 sa...

hej vännen, fasiken va du verkar ha och tänka på i ditt liv just nu ! jobbigt gumman !
saknar dig ! så vi måste försöka ses snart tycket jag !kanske kan ses med barnen vid yxningen ! det vore ju skoj ! jag gillar inte att sitta där själv, och kan tänka mig att du tycker det är trist du med !
hör av dig snart !

kram !