torsdag 5 juni 2008

Myr invation i köket:(

Så ÄCKLIGT!!!! Vi har fullt av små svarta äckliga myror i köket!!! Nu på morgonen besluta jag mig för att hälla myrr i köket måste få bort dessa äckliga små varelser!!! Hoppas jag lyckas!
Idag så är det sista dagen på jobbet, skönt med en 4 dagars vecka liksom! Imorgon är det ju nationaldagen så då har vi stängt. Jag, Tommy och tjejerna ska ut till Fyrudden/Ekön på dagen och ha med oss picknick sen kl 17,30 så ska Meja ha dansuppvisning i Viken på nationaldagsfirandet så då ska vi självklart titta på henne. Våran lilla spillevink;) Annars så ser nog helgen relativt lugn ut, trädgårdsskötsel står högt på listan...och det tycker jag är mindre roligt men ett måste när man bor i hus.
Igår prata jag med Irene och Jadde så underbart att prata med dem! Saknar att träffa dem! Men vi sa att vi måste ses nån dag snart. Båda två är helt underbara personer som jag så gärna skulle vilja ha på mitt jobb nu också men man kan ju inte få allt! Och jag har ju en super bra arbetskamrat! Så jag kan absolut inte klaga!!!
Kram

1 kommentar:

elin669 sa...

hej vännen ! jo det är en evighet sen ! jag tror friskis har sommar öppehåll nu! i vilket fall så tror jag inte att jag ska träna kommande dagar. jag måste få ordning på mig själv först !
har vikten börjat röra sig igen för din del va skoj !
min står stilla men jag är glad för det ! behöver nog det just nu ! fan saknar dig ! måste se till att ta en fika !
kram !