tisdag 10 juni 2008

blåsigt och grått både ute och inne

Fan rent ut sagt idag är en dålig dag!!! Jag vill inte vara här jag vill vara nån annan stan och vara nån annan. Jag vill iaf inte vara jag!!! Varför ska livet vara så här?! Varför kan det inte vara roligt?! Eller iaf ok!
Jag har drömmar som jag inte delar med min familj...de må vara ytliga drömmar men det är nåt jag verkligen skulle vilja...ni får så gärna tycka jag är larvig men det är ändo mina drömmar....jag vill operera brösten(absolut inte större isf mindre men lyfta dem), jobba som frisör, make up artist, stylist och inredare, bo i London, vara smal som en barbie docka, gå på roliga fester...men mitt riktiga liv ser ut så här...häng tuttar som jag rullar upp i bhn, bor i ringarum, jobbar på dagcentral(jag gillar dock mitt jobb), tjock som en flodhäst och de ända festerna jag går på är barnkalas! Jag må vara ytlig men det är som sagt mina drömmar...har en sån stark längtan att komma dit, ja ni....3 barns mamma som är som en fjortis! Men jag måste ändo erkänna detta för er som följer min resa till ett nytt liv efter 30....jag skulle så gärna vilja hoppa och våga.....
Kram

1 kommentar:

Alexandra sa...

Kan man inte förverkliga alla sina drömmar så kan man åtminstone förverkliga några av dem. Varför inte utbilda dig till något du verkligen vill jobba med? Inredare kan du ju vara även i Sverige, och make-up artist eller stylist. Man kanske inte kan få allt man drömmer om, men våga för sjutton satsa lite! Förutsättningarna för att bli smal har du ju Malin, eller? Och lyfta brösten kan du ju göra då du nått din målvikt. Låter det hårt? Inte meningen i så fall... Go for it!