torsdag 26 juni 2008

oj vad dagarna går

Så var det torsdag!!!Yippie! Snart helg, så underbart. Igår åkte Malou och Meja på läger i Grönebo och är borta ända till söndag så vi är nästan barnlediga det är bara lilla Miranda hemma, så det är riktigt lungt. Tommy och Miranda hämta mig på jobbet och vi åkte till city gross för Marie hängde med och behövde handla och där hitta jag lite smått och gott så att säga... det är ju så sällan jag är där så nu ska jag dit när tjejernas rum är klara och köpa nya skrivbords grejer!!! Miranda hitta en riddare dräkt som hon köpte, så stolt den lilla tjejen är.
När jag kom hem från jobbet igår fick jag för mig att måla om i Malou och Mejas rum nu medans de är borta...sagt och gjort börja att röja ur rummen och spackla så idag ska jag stanna och köpa färg, det kommer bli vit och sen ska jag göra stjärnor eller nått i blått och nån mer färg för Malou vill ha blått i sitt rum. Älskar att inreda och renovera när det blir fint!!!
I tisdags var jag hemma hos min gamla arbetskamrat och underbara vän Irene. Det var jag Gunvor och Ami så roligt att träffa dem igen har ju inte sett dem sen jag sluta på Gläntan. Vi hade det riktigt trevligt och åt smarrigt!

Kram

Inga kommentarer: