torsdag 19 juni 2008

Myskväll med systeryster

Sitter här hos min syrra, har sovit här i natt! Så igår kväll hade vi en svull kväll!!! Marie laga en god turkisk rätt med kyckling i ugnen...så gott!!!! Sen hade vi köpt godis och bakelse...men i vissa lägen glömmer man bort att man är opad! Men blir snabbt påminnd om det!!!! Men det är så roligt och skönt att sova över hos min syster för man har nån som verkligen är på samma våglängd som än själv...älskar min underbara lillesyster så mycket!!!Hon är underbar!!!!
Idag är det sista dagen på jobbet för denna vecka, SKÖNT!!!Jag är så fruktansvärt trött!!!Skulle kunna stå och sova tror jag.
Imorgon är det ju midsommar så Mimmi och David och alla barn kommer så vi ska väl gå upp till midsommarfirandet och sen grilla och lite så liksom bara umgås och det är ju alltid trevligt.
Kram

Inga kommentarer: