torsdag 22 oktober 2009

Torsdag.......

Denna vecka har bara sprungit iväg...har inte gjort så mkt men samtidigt haft det väldigt bra:) Min älskling har jag hjälpt...agerat hemtjänst;) Nej då men nästan...han lyckades med att skada sig i ryggen...eller rättare sagt så hoppa hans höft ur led så han är så sned!!! STACKARS!!!!!!!!!! Men jag har hjälpt honom så gott jag kunnat.
I helgen som var så var det roligt med:) Fredagen spendera jag med Mattias och Marie...men blev allt för onykter så jag gick hem och sov kl 22!!! Broman hade vart ute till 3...och jag märkte inte när han kom hem! Så jag var alltså helt utslagen!
Lördagen spendera jag och Broman hemma i soffan och hade det riktigt mysigt, och prata....länge och om mkt! Känns så skönt att ha berättat och fått ur mig vissa saker som jag har "döljt" för honom, känner att våran relation har kommit in i ett nytt stadie så att säga...nåt djupare, nåt ärligare. Det känns bara helt super så att säga!
Plus att han sa de magiska orden i nyktert tillstånd och titta mig rakt in i ögonen...ja det känndes så magiskt! Förstår att han faktiskt menar det! Känns så underbart!!!

Nu är äntligen min chef tillbaka på jobbet från sin semester, känns underbart! Imorgon ska vi ha möte med flera olika parter...känner mig lite "rädd" inför det men ett måste som jag måste ta i för att min situation ska bli bättre och det är det bästa för alla parter, men bara otäckt när man inte rikgtig vet hur alla reagerar liksom....vi får se vad som händer. Men som sagt det är det bästa i slutändan.

Igår efter jobbet var jag till Modeklipparna och klippte mig! Så nu har jag KORT hår och LUGG!!! Kommer säkert trivas i det...känns ok än så länge det är ju bara att man måste vänja sig, tycker jag ser så tjock ut i ansiktet bara.

På måndag är det höstfest på jobbet för de gamla så idag ska Vappu och jag åka och handla grejer till den:)

Ha en bra dag
Kram

2 kommentarer:

Kristin Mellqvist sa...

Hej vännen, kul att det känns bra mellan er nu!! Hälsa stackars mannen att han ska krya på sig!!

KRAM

Malin sa...

Ja det känns verkligen bra, har liksom kommit "djupare" i vårat förhållande...du vet ju vad jag har kännt tidigare...
Kram på dig