fredag 2 oktober 2009

Äntligen fredag!

Men är ändo så fruktansvärt trött....fattar inte att jag ens orkar gnälla om att vara trött så tråkig känner jag mig!!!
Idag slutar jag iaf kl 13:) Känns underbart! Hem och tvätta, städa och sen till gymmet för att köra spinning och lapa sol;) Känner att jag behöver det till MAX! Natten har jag sovit till och från då Malou är sjuk och har gråtit och snarkat om vartannat...så idag är hon hemma från skolan men hon ska vara hos min syster eftersom min systers barn också är sjuka så skulle våran mamma vara hos dem, bra att jag slipper att ta en vab dag liksom! Har inte råd med det, så när det går att lösa såhär är det ju bra.
Blev inget besök till psykologen igår....jag orkar helt enkelt inte! Inget annat! Orkar inte ens prata om att livet är SKIT...orkar inte klaga liksom!

Prata med Johan igår och kom fram till att jag ska bli en egoistik människa....för det är först då man orkar med livet verkar det som, ska bara tänka på mig själv och tänka det värsta om alla människor jag möter för första gången...känns inte så bra men verkar vara den ända vägen...känner att det är fel men om jag ska orka fortsätta att leva får jag väl börja vara som de flesta andra här på jorden!

Ha en bra dag
kram

Inga kommentarer: