måndag 12 oktober 2009

Blåsig måndag

Vilken vind det är ute!!! Fy vill bara ligga i soffan och kura ihop mig...vill inte bege mig ut i kylan och blåsten...brr!!! Miranda är krasslig och ska vara hemma idag men som tur är kommer mamma in och är med henne så jag slipper vara hemma och vabba!!! Har fasiken inte råd att vabba...varenda krona måste jag försöka skrapa ihop!!! Fattig det är vad jag är! BLÄ!!!

Igår gick syster och jag och barnen en upplevelsestig i vrinneviskogen, tjejerna sprang runt av glädje:) Sen hem och fixa mat...fy vilken tråkig människa jag är!!! Orkar inget just nu, vill inget heller för den delen! Sen blev det lite upphängning utav grejer på väggen och damsugning. Så kom Broman och vi prata och myste i soffan:) Mysigt!!! Senare på kvällen låg jag i soffan och bara glodde på tv...och vid 21,30 var det dags att krypa i säng för natten och här är jag...måndag morgon, bara 5 dagar kvar sen helg igen!
Torsdag ska jag till Stockholm och på nåt besök efter min op...ja sen orkar jag inte med så mkt mera denna vecka! Är som sagt tråkig trött och deppad!!!

Ha en bra dag
Kram

Inga kommentarer: