torsdag 29 oktober 2009

Håller jag på att bli sjuk?!

Gud det bara kliar i näsan och halsen hela tiden och jag får panik! Avskyr att vara förkyld!!!!
Igår kom tjejerna hem igen från mina föräldrar, de var ju där måndag till onsdag...och Miranda kräktes på kvällen...så de är hemma idag, men jag som är en ensamstående fattig mamma måste gå till jobbet men som tur är så bor ju syster brevid och ska vara hemma idag så tjejerna kan gå över till henne om det skulle krisa....plus att mitt jobb bara är 2 minuter hemifrån liksom...Vad jag är mest orolig över är att de ska slå ihjäl varann och riva lägenheten liksom! Annars så vet jag att de klarar sig:)

Jag är så otroligt trött och har noll i energi, har ingen lust till något just nu...vill bara ligga i sängen och tycka synd om mig själv och sova bort livet...vill inte vara här!!! Allt känns som skit helt enkelt...känner mig så FUL, TJOCK, ÄCKLIG och SVULLEN!!! Fy blä och usch! Orkar inte vara positiv och vill inte det heller känner jag!

Ha en bra dag
Kram

Inga kommentarer: