tisdag 27 oktober 2009

Livet känns så bra idag:)

Gud jag känner mig helt enkelt bara så glad idag...kan inte säga vad det är, för inget särskillt har hänt men känner mig bara glad liksom. Livet känns bra idag! Vakna liksom och bara va glad...härligt att känna den känslan nån dag om året;)

Igår på jobbet så var det ju en lååååååååång dag eftersom vi hade höstfest från kl 15...men det gick jätte bra och pensionärerna var glada och det är ju huvudsaken för det var ju för deras skull vi hade fest liksom. Men jag var väldigt trött när jag kom hem så det blev bara in i duschen och sen mys i soffan med mig själv;) Hade ju vart ännu mysigare om älsklingen hade delat soffan med mig men man kan ju inte få allt varje dag. Men det räcker ändo med att få den bekräftelse som jag får av honom som jag fick igår:)

I söndags gick vi tipspromenaden i Vrinnevi och Broman och Moa var med:) Sen hem och fixa mat och sen ner till Broman igen för tjejerna ville åka inlines. Sen iväg till busfabriken för Malou skulle på kalas och jag, Miranda, Meja och Moa passa på att besöka lite olika affärer och handla lite grejer. Det bjöds på gratis korv och hanna montana affischer på Media market så tjejerna vart extra glada:) När kalaset var slut åkte vi hem till Broman igen och fika. Sen kom mina föräldrar och hämta tjejerna för de ska vara där ett par dagar denna vecka eftersom de har höstlov. Stanna kvar hos Broman och barnen och vi gick ner till video affären och hyrde 2 filmer...såg hela av den första...den andra såg jag i sekvenser så att säga då mina ögon inte riktigt orka med att hålla sig öppna;) Sov kvar hos älsklingen:) Och myste med honom igår morse det är så härligt att vakna upp brevid honom och känna hans härliga och varma närvaro:) Gud vad jag är kär i min härliga Broman! Blir bara ännu mera kär i honom för varje dag som går känns det som, tror att det beror på att vi har kommit in i nån slags ny fas där vi är mer öppna och ärliga mot varann! Eller iaf om jag utgår ifrån mig själv.

Idag efter jobbet ska jag ner till centrum och byta 1 par byxor som jag köpte åt Malou på New yorker men de är för små, så det får bli några andra ist. Annars så tänkte jag inte göra så mkt mera utan ska försöka att "meditera" och umgås med mig själv...jag är ju med i en kbt behandling nu och har en massa bra övningar att göra för att börja acceptera sig själv som jag är!

Ha det bra
Kram

Inga kommentarer: