söndag 11 oktober 2009

Jag är så tråkig.......

Och det är anledningen till att jag inte har bloggat på länge...jag är så enormt trött, har ingen energi kvar i mig på nåt sätt. Mår egentligen rätt så bra men jag mår samtidigt SKIT!!! Känner att det enda jag orkar är att andas...har ingen energi till nåt samtidigt som jag vill göra saker! Hela helgen har jag vart så trött och somnat framför tvn kl 19,30!!! Vaknat av att nån av tjejerna har sagt nåt till mig! Igår somna jag tom när min syster yster var här...trevligt sällskap jag är va?! Vill bara få gå i ide och sooooooooooova!!! Och vakna glad, pigg och fräsch! Men men...inget annat än tråkig vinter hägrar och så det är bara att bita i det sura äpplet och försöka överleva!

Veckan som har gått har jag iaf tapetserat om i vardagsrummet, så nu är det grått, en mörk grå färg, det blev riktigt bra! Så har jag flyttat ut min säng till vardagsrummet och Meja har fått mitt gamla rum. Det blir nog bra:)
Broman sov här i onsdags! WOW!!! Det är ju inte allt för ofta! Torsdags sov jag hos honom...då var vi ner till Olearys och kolla på ishockey med Tore och Niklas och hade det trevligt:)

Igår börja Miranda på sin fotbollsträning, och hon gilla det verkligen! Så kul att se henne kämpa! Hon sprang efter bollen och ville köra fotbolls match:) Och Marie och jag satt där och heja på henne...Tilda hade gjort ett paket till Miranda som hon fick efter träningen...så gulligt av henne:) Så nu är det bara att hoppas på att Tommy följer med Miranda på hennes träningar!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer...har tänkt att gå vrinnevi bingot med tjejerna men känner samtidigt att jag är för trött...men vet ju att det blir skönt när man väl är ute. Vi får se. Broman smsa igår och sa att vi kunde ses idag med barnen...men det vet man ju aldrig...ja ja vi får se vad som händer denna kalla och gråa söndag!

Ha det bra
Kram

Inga kommentarer: