söndag 25 oktober 2009

Söndag morgon och vinter tid!!!!!!!!!

Ja ni nu är det vintertid...vilket betyder att nu är det mörkt tidigt om dagarna...timmarna med ljus är få:( Men man kan ju tända en massa ljus tidigt om kvällarna nu ist, så det är ju nåt positivt i det hela så att säga....
Helgen har vart lugn och skön utan nån vidare stress...fredagen spenderades med tvättstugan och sen mys framför tvn och Idol...men tror ni jag såg det?! Nepp!!! Somna som vanligt.
Lördagen var det fotbollsträning för Miranda sen åkte vi till Hageby centrum och kolla på Sarha Dawn Finer:) Och så mat på Mc donalds....alla barns favorit restaurang så att säga. Stanna till hemma hos Broman en stund sen blev det en promenad hem då vi missa bussen precis och nästa skulle komma om 30 min och det tar inte ens så lång tid att gå hem. Väl hemma fixa jag lite mat åt oss sen satt jag framför datorn och tjejerna kolla på tv och Meja satt och rita på sitt rum...återigen så somna jag framför tvn....men känns ju rätt så skönt idag att inte vara helt slut liksom...som jag känner idag så ska jag inte gå ut på länge...vill bara få sova!
Idag ska Malou på kalas på busfabriken men först ska vi ta en promenix till skogen. Ikväll kommer mina föräldrar och hämtar tjejerna de ska vara där till onsdag kväll! NICE!!! Det är ju höstlov så då slipper Meja och Miranda att vara på frita och jag får lugna kvällar denna vecka plus att vi har höst fest på jobbet imorgon så jag jobbar ju länge.

Ha det bra
Kram

Inga kommentarer: