onsdag 28 oktober 2009

Så trött jag är då!

Somna framför tvn igår kväll...vakna av att älsklingen ringde kl 19,30 och var helt borta han sa att kl var 21,30...men skämta bara;) Men lyckades iaf titta på sista programet av en rese dokumänter på svt 1 kl 20 efter det var det sängen igen som gällde;)
Var iaf ner en snabbis till stan efter jobbet för att byta Malous byxor som jag hade köpt på New yorker...men hör och häpna!!! Jag fick inte ens byta storlek!!! fan så irreterad jag blir!!! Men jag gick därifrån och muttra för mig själv! Handla lite på Lindex åt Malou ist...gud hon växer så det knakar och jag har inte råd liksom!!!! Känns som om jag snart hoppar orkar inte med detta ständiga illamående över ekonomin! Det tär nåt för jävligt rent ut sagt!

Igår på jobbet så ringde min psykolog här ifrån Norrköping...och ja ni...jag kommer nog välja att avlstuta min behandling i Stockholm för jag orkar inte med allt som "måste" göras pga av den. Jag ska ju avsluta min psykolog behandling här i Norrköping och är inne på slut fasen...och jag orkar inte med detta liksom! Svårt att förklara...eller kanske inte men jag orkar helt enkelt inte.

Igår på jobbet fick jag även till mig att "jag ska vara rädd om mitt jobb, för nu är det nära innan det smäller"....ja ni...ska prata med min chef idag och höra vad det är. Känns iaf inget roligt just nu ang jobbet annars så mår jag ju oförskämt bra faktiskt!

Ha en bra dag
Kram

1 kommentar:

elin669 sa...

stiligt du gjort på bloggen.... hur fixade du sån bakrund? jag vill också....