torsdag 1 oktober 2009

Gud vilken höst det har blivit direkt!!! Vädret gör mig så super deppig! Jag är verkligen en väder känslig person!!! Märker direkt att mitt humör och psyke ändras så fort det blir mörkt och trist ute....blir super deppig helt enkelt! Inget kan göra mig glad känns det som. Det skulle väl vara att vinna 5 miljoner så jag kan köpa lycka så att säga, eller lycka är väl att överdriva men att kunna slippa vända på varje 50 öring!

Igår skulle nån ha kommit och hämtat sängen...kl 16! Men tror ni nån kom?! Nej då!! Men kl 18,30 ringer de och säger att de hade vart på badhuset!!! Så de skulle komma idag ist!!! GRRRR!!

Åkte iväg en snabbis till skatebanan med Broman, moa, meja och miranda sen till city gross och inhandla det viktigaste så att säga....
Sen hem igen och duscha tjejerna och kolla Idol sen säääääääängen!!!

Idag bär det av till psykologen...hmm...orkar inte egentligen! Känner att det är alldeles för jobbigt! Har ingen lust att sitta där och inte ha nåt att prata om liksom. men men...sen är det myskväll med tjejerna eftersom de åker till sin pappa imorgon.

Ha en bra dag
Kram

1 kommentar:

Unknown sa...

Min kloka pappa sa en gang till mig att sluta att analysera sa forbannat mycket och ta det for vad det ar istallet! Det ar lattare sagt an gjort men det gav mig en liten tankestallare anda!
Visa ord fran en klok man ;)