måndag 14 april 2008

Utbildning

Idag och imorgon ska jag vara på utbildning på mitt nya jobb...känns pirrigt, nu är det snart dags att börja där. På onsdag har jag mitt sista Personal möte på mitt nuvarande jobb så jag ska bjuda på fika då...har även skrivit ett brev till alla mina underbara jobbar kompisar. Jag vet ju vad jag har men inte vad jag får, varför kan man inte få veta framtiden innan?!
Hoppa upp på vågen imorse...Glad är jag har gått ner ett halv kilo sen jag kom hem från Tunisien, det känns ju bra!
Igår var jag på friskis med Elin och hennes syster, svett i lettans värre, det är väl för jag inte har tränat på länge förutom i torsdags då. Men underbart efteråt det känns så skönt i kroppen, när man har svettats och sprunigt om vart annat.
I helgen har min syrra och hennes underbara barn Tilda och Alva sovit här, kul och träffa min underbara syster igen...vad skulle jag göra utan henne?! Hon får míg att tycka livet är lite roligare än vad det är. Vi grilla i lördags, det var premiär för i år så det smaka bara bra. Annat är det om ett par månader då man är så trött på grillat att man skulle kunna göra vad som helst för "vanlig" mat som man är så trött på resten av året!!!
Kram

Inga kommentarer: