torsdag 17 april 2008

tårar och glädje


Igår hade jag som sagt mitt sista Pmöte på jobbet, roligt samtidigt som väldigt sorgligt, mina arbetskamrater är de bästa man kan ha och min chef är så underbar också. Jag blev helt paff när jag fick en massa grejer av min chef och arbeskamrater abslout inget jag räknat med! Jag som avskyr när all uppmärksamhet är på mig! Efter en lång kram med min chef så öppna jag hennes paket....1 underbar bok med en massa vackra bilder och dikter i och 1 silverhalsband med 2 hjärtan, underbart vackert! Tänk att det fick jag av min chef! Jag är fortfarande i chock tillstånd! Utav mina arbetskamrater fick jag 700 kr i present kort på Drömgården!!! Min älsklingsaffär på Drottninggatan i Norrköping, det är en hel affär med inredningsgrejer i shabby stil!!! Jag fick även ett gulligt kort och en liten blomma! Jag är som sagt ännu i chock! Jag hade gjort iordning ett stort kort i A4 fromat som jag designat själv och skrivit till alla mina arbeskamrater när jag läste upp det börja jag gråta, det var skrivet rakt ut ur hjärtat så det blev jobbigt bara för att det är så defenetivt att nu ska jag verkligen sluta på Gläntan. Alla satt vi där med rinnande ögon, ssk Mia sa Vi kommer alltid ha en plats här åt dig och kom och hälsa på ofta! Känns ju väldigt bra att vara så omtyckt!!!
Om ett tag ska jag ner till Elin och gå ut med hennes gullisar...det är väldigt länge sen!!!!Roligt skönt och trevlig allt på samma gång, det kan inte bli bättre!
Kram

Inga kommentarer: