fredag 18 april 2008

DJÄVULS DAG!!!!

Dagen börja bra åkte till Elin och tog en promenad med Disel och Svea. Stanna kvar och tog en fika och prata med Elin. Jag kännde hur min mage och tarmar skrek, men som man är så tänker man att man innbillar sig. Hemma igen tog jag en dusch...åt lite lunch och magen blev ännu värre!!! Lät som en jordbävning! Fick springa på toan flera ggr. Så friskis blev det inget av igår kväll för jag mådde och mår än allt annat än bra, tyvärr för jag älskar ju att åka på friskis det är så roligt.
Åkte ner för att hämta barnen från skola och dagis och så var det fika på dagis så då stanna jag där en stund och prata med Britt en utav Mirandas fröknar det var trevligt. På kvällen så var det min tur att skjussa de stora tjejerna till dansen i Valdemarsvik....När jag kommit ner till centrum här i Ringarum för att hämta barnen så stod polisen och sköt hastighetskontroll....SKIT FAN JÄVLA!!!! Jag åkte i 48 km i timmen och det var 30 km där!!! Det blev en mindere rolig summa på 2800 kr i böter pga av att det var 30 väg!!! Hade jag kört 3 km fortare så hade körkortet rykt! Så tur i oturen får man väl säga. Plus att jag inte hade mitt körkort med mig!!! Men den bötern slapp jag iaf. Idag är det en ny dag och jag får försöka pigga upp mig igen, om det går.
Min mage är i uppror än så jag får ringa min kirurg sen vid 8. Jag ringde sjukvårdsupplysnigen igår kväll och de tyckte jag skulle åka in akut men jag orka verkligen inte köra bil och att sitta där i flera timmar så jag ringer till Dag Arvidsson idag ist så får han säga vad han tycker jag ska göra.
Ska in till Norrköping direkt när jag lämnat barnen till skola och dagis och träffa Marie, vi ska gå på stan och köpa nåt till våran pappa som fyller 55 år på måndag.
JAG SKA KÖRA ENLIGT HASTIGHETERNA!!!!
Kram

Inga kommentarer: