torsdag 10 april 2008

Äntligen hemma!!!



Sitter här nu hemma i Ringarum igen...skönt att vara hemma och kunna äta normalt igen!!! Har haft en skön vecka med sol och lata dagar!!! Men JOBBIGA araber, kommer nog aldrig mer åka till Tunisien för fy farao så jobbiga och tjatiga människor har jag aldrig mött tidigare!!!! Rent ut sagt riktigt fräcka, de kan inte ta ett nej men kräver att vi som turister ska respektera dem! Men mysig strand, ljumma vindar och härligt sällskap gör ändo att semestern har vart bra! Har lite fräknar på näsan sådär lagom sommar fräch;) Lämna Sosse igår med shorts och badtofflor och 28 grader i skuggan....hmmm...kom hem till ett snö/regn oväder i stockholm och 2 grader...kan jag säga nåt annat än att jag frös?! Trodde faktiskt att det typ var 10 grader här hemma iaf...men icke! Drog på värmen på högsta tempratur i bilen så värmen kom snabbt tillbaka i benen.

Skönt att vara hemma även om det innebär tråkig vardag igen.

Kram

1 kommentar:

elin669 sa...

välkommen hem min vän ! låter som att du haft det skapligt i alla fall trots araberna!
jag är på väg till friskis nu, med skallebang... men jag känner att jag måste !
vi kan väl hörs av efter helgen... se om vi får ihop någon bra dag så småningom !

kram !