onsdag 16 april 2008

Trötter

Så var det onsdag...idag ska jag på mitt sista P-möte på mitt jobb, sorgligt men sant! Jag ska bjuda på fika, det blir frallor och gott pålägg. Ska även in en sväng till stan nu på fm...ikväll ska jag bara vara hemma!!!Jag är så TRÖTT, gäspar hela tiden känner att jag skulle vilja sova hela dagen, men det går ju dock inte. Igår kväll när jag var på friskis så börja det bara snurra i ögonen, det var så vidrigt!!! Kände att jag inte kunde riktigt lokalisera mig så jag var tvungen att ta det lite lungt det sista utav strechen.
Önskar er alla en bra dag.
Kram

1 kommentar:

elin669 sa...

hej ! hoppas att du mår bättre nu ! jag är också trött idag tror främst det beror på vädret. träningsverk i ryggen har jag i alla fall, efter mina övningar med sågsånet !
ha de så bra så hörs vi !

kram !