fredag 25 april 2008

Positivt och negativt

imorse ringde min läkare från VC och berätta att jag inte hade nån bakterie eller nåra maskar i magen iaf...SKÖNT! Att jag antagligen fått nått virus i mag och tarmkanalen! Läkare älskar ju ordet virus! De hade dock hittat blod i avföringen!:( HELP!!! Vad står det för?! Har jag magsår?! Eftersom jag äter Nexium så borde jag inte ha det, enligt min underbara ssk på CFTK, men hon skulle prata med min kirurg och ringa tillbaka till mig på måndag. Varje gång jag slutar med Nexium så får jag ju världens kramper i magen och blir så öm! Vi får se vad de säger. Hon sa att samtidigt som det är tråkigt att jag blöder nån stans inuti så är det ju ändo bra att de fått reda på det så kan man försöka komma på vad det är som spökar inne i mig!
Ska återigen få ta äckliga bajs prover på VC och även andra blodprover för att se om de ser nåt annat på dem. Nu till det VÄRSTA jag ska antagligen göra gastroscopi och även så bör de kolla in i arselet på mig med en stor äcklig stav!!!!SÅ VIDRIGT ATT JAG HELLRE VILL DÖ!!!Känns det som iaf.
Känner mig annars jädrans tråkig och usel just nu, himla jobbig tid faktiskt, känner inte för att göra nåt, träffa nån eller vara trevlig!!!! Visst är jag en rolig person! Imorgon är det marknad i Mogata funderar på att åka dit har ju aldrig vart på den och även om man inte handlar så är det ju kul att titta...som om jag bara kan titta?! När hände det?! Typ när jag var barn och var med mina föräldrar!
kram

1 kommentar:

Alexandra sa...

Hoppas verkligen att du blir bra snart!!! Det låter verkligen inget vidare! Åk du till Mogata och shoppa! Några brukar ju alltid stå med lite loppisgrejer också... Syrran min står nog där också och säljer lite grejer. Kanske båda mina syrror...

Nu ska jag packa, sen drar maddis och jag till landet! Skönt!

Kram till dig från mig!