fredag 11 april 2008

Helgen är här........

Så var det fredag...helgen är alltså här, är nevös inför måndag då jag ska på utbildning på nya jobbet...det pirrar i magen så att säga, men det är ju normalt.
Idag har jag vart med alla 3 hulliganer till frisören så nu ser de inte ut som tre vild vuxna troll i håret längre. Meja och Malou är "fegisar" och klippte bara topparna...men lilla trollet Miranda tog mod till sig och sa till frisören "Jag vill ha samma frisyr som mamma", och så blev det, hon blev så gullig ser ut som "Lotta på bråkmakare gatan".
Meja har vart hemma från skolan idag då hon kände sig illamående i morse och kl 11 kom Tommy hem också och sa att han inte kände sig bra, han har legat i sägen hela dagen, dock visa han sitt ansikte när middagen vankades...tror inte han är magsjuk, tror mera på "Inte orkar jobba sjukan"...men men skit i samma.
Skjutsa ut Malou till Hedvig för en stund sen hon ska sova över där och ha en mysig fredag och lördag. Hedvigs får hade fått 3 lamm på morgonen idag så Malou var väldigt nyfiken på hur de såg ut...
Helgen blir nog lugn, Tommy måste byta däcken på min bil och så tänkte jag tvätta den så den glänser igen. Ev kommer jag även köpa blommor och plantera i krukor börjar att suga i blomm tarmen...men vi får se.
Kram

1 kommentar:

elin669 sa...

hej hej !
hoppas att din helg är bra ! min är hur lugn som helst ! ses på friskis i morgon!!!
kram !