måndag 21 april 2008

Mys dag med girls



Idag har jag träffat Jadde, Eva, Carina och Lena vi börja med att ta en fika på Kuriosa...mysigt värre och smarrigt;) Jag tog the och 1 mandelskorpa älskar dessa skorpor. Efter ett par timmar begav vi oss vidare för en liten shoppingrunda. Jag hade ju med mig mitt presentkort på drömgården så jag handla upp det hur lätt som helst!!! Ni ser ovan mitt inköp där, 1 kors att hänga smycken på i silver. 1 ljuskrona med prismor och pärlor, 3 fjärilar som jag har hängt i spetsen över sängen, 1 "kunga" krona, 1 tändsticksask...blev så nöjd över alla dessa underbara saker! Jag fick även 1 stort hjärta i smide med pärlor runt med en ljuslykta i och 1 underbart vacker ask som "avskeds" present utav girlsen! Vilka tjejer!!! Jag blir så bortskämd!!!
Va även en sabbis via VC för att lämna mina trevliga bajs prov och så fick jag mitt intyg på att jag är avstängd från jobb tom fredag pga smittorisk, för då skulle läkaren ha fått proven så han skulle höra av sig till mig. Ringde min nya chef idag och berätta hur det låg till sa att jag tycker det är hemskt jobbigt att det blev så här just nu, men han sa " det blir inte alltid som man tänkt sig". Det har han ju rätt i men det känns väldigt pinsamt ändo!!!
Snart är det dags för middag, spagetti och köttfärsås, inge vidare men jag hatar att laga mat! Plus att jag har inte ätit nån mat idag så det bör väl komma i nåt tarmarna. Vi ska iväg på utvecklingsamtal med Meja kl 18, jag säger bara så här att jag orkar inte.
Kram

2 kommentarer:

elin669 sa...

hej ! vilka grejjer du köpt! va fina ! hur mår du ikväll? jag mår fortfarande skit, kan inte behålla något, nu har jag hjärtklappning och är trött, ska strax sova !

ha de så bra så länge !

kram !

Alexandra sa...

Hej hej!

Jag var inne där igår! Vilka grejer de hade! Herregud! O vilka fina grejer du har köpt!

Jobbigt det där med magen! Hoppas du blir bättre snart!

Kram Sandra!