onsdag 26 mars 2008

Vardag igen

Skönt att påsk tiden är över...godiset börjar sina, det är det bästa! Fy vad kolhydrater jag har proppat i min kropp under påsk helgen, jag känner mig riktigt smustig inombords!!!! Men nu är det över iaf! SNÖ SNÖ SNÖ......herregud så mkt snö det har kommit, varför kunde den inte ha kommit i december ist?! Barnen tycker tom att det är tråkigt att det är snö nu, de längtar ju till sommaren då det är dags för bad och sånt! Skönt att vi ska åka till Tunisien på onsdag, känner att det är väldigt lägligt att åka nu när det är äcklig ful snö utanför dörren.
Under påskhelgen har Tommy och jag målat om i vårat sovrum, besökt IKEA och köpt lite nya grejer till sovrummet. Nu är det VITT!!!! Helt underbart! Rena terapi rummet kommer att lägga ut en bild snart när det är helt klart. Ska ju till Ullared imorgon och tänkte då köpa gardiner:) och gissa vilken färg...vita! Har inte bestämt mig än om jag ska bryta med rosa eller grått/svart beror på vad jag hittar för fint imorgon...fortsättning följer.
Nu ska jag snart iväg på dagspa i norrköping...fotvård och ansiktsbehandling, underbart....sen i em ska jag ner till Elin så ska vi ta oss en lååååååång promenix med svea och disel, roligt! Vi skulle ju ha åkt till friskis i går men besluta oss för att inte utsätta oss i onödan för ev avåkning på vägen eftersom det snöa så mkt och börja frysa på så vägen höll på att bli isbana.
Kram

1 kommentar:

elin669 sa...

hej Malin ! förlåt att jag inte hört av mig ! vilken dag.... jag fick skjutsa in barnen till stan och det krånglade med tider till deras mamma. ja, vi kan ta det via telefon... men förlåt mig , jag hoppas att du inte är arg !
jag slår en signal i morgon !

kram !