torsdag 27 mars 2008

Ullared

Sitter här nu kl 05,18 nyduschad, sminkad, klädd ja helt enkelt redo för att åka till ULLARED!!!!
Ska åka från söderköping kl 06,00 så ska straxt ta min bil och köra till Sörping...i detta iskalla väder och snö:(
Får se hur mkt shopping påsar det blir idag...kul i rulans! Jobbigt bara att jag har huvudvärk...typiskt att det ska komma just idag, vakna med det så då får jag väl dras med det hela dagen kan jag tro. Skit samma jag ska ju ändo till Ullared som sagt...och om 6 dagar lämnar jag ju landet för en vecka iaf! Lovley!
En snabb och kort rapport om vad som händer i mitt liv idag. Nu ska jag borsta tänderna och ta på mig jackan...jippie en shopping dag för mig som är shopping missbrukare!!!!
Kram

2 kommentarer:

elin669 sa...

heej !
hoppas att huvudveken släppte och att du haft det bra i Ullared!

kram !

elin669 sa...

hej !
hoppas att du mår bra! jag ska jobba i natt i Ringarum. känns bra, ska jobba med elisabeths syster.

friskis va lite segt igår va samma instruktör som på skärtorsdagen. och hon kommer att vara nu på söndag också! jobbar du då ? eller ska du gå? fan nu va de ett bra tag sen vi sågs.
ha de gott !!
kram !