onsdag 12 mars 2008

Mår inge bra.....

Svettas, fryser, nedstämd, ledsen, öm i kroppen, uttråkad, huvudvärk!!! Så rolig känner jag mig nu. Va till psykologen igår och hade en jätte jobbig timma där med många tårar och minnen från min barndom, det är väl dags att jag tar tag i det stora problemet...men allt som är jobbigt skjuter man ju helst åt sidan. Plus att jag känner att jag är på väg att bli sjuk IGEN! Jag orkar inte med detta har aldrig tidigare vart sjuk så här ofta. Usch vilken tråkig människa jag är som bara klagar, undra om det är så här bara för att jag håller på och trappa ned min medicin eller om jag helt enkelt är i en svacka igen. Jag som har mått så super duper bra den senaste tiden...fy jag blir så arg på mig själv.
Kram

1 kommentar:

elin669 sa...

hej tjejen ! jag tror ditt immunförsvar har försämrats efter operation, köp vitaminer och kanske någon sån där ecina force eller vad det heter. i alla fall förkyldnings medicin ! det kan funka! du kanske måste äta det fram till somaren för att hålla dig frisk !
tänker på dig coh finns för dig !

kram !