lördag 15 mars 2008

Lördag

Så var det lördag och jag är LEDIG hela helgen!!! LOVLEY:) Idag är det rensare dag har jag planerat!!! Plus städning utav bilen...jobbigt men väldigt roligt när man väl är klar. Ikväll är det ju äntligen final utav melodifestivalen, det är väl ingen låt jag direkt tycker är super bra men roligt att äntligen att det är dags för finalen.
Gårdagen var underbar med mina underbara vänner, jag köpte en underbart vacker ljus"bricka" och en glasflaska och presenter till Milo som vi ska på kalas hos imorgon. Vi fika på smarriga bakelser och the/kaffe och bara njöt av miljön på unnerstad. När jag kom hem vid halv sju tiden så hade Tommy lagat mat så det var bara att sätta sig ner vid matbordet och äta, så himla skönt.
Kram

2 kommentarer:

elin669 sa...

hej hoppas att du mår bättre, min helg har varit bra och det verkar din helg också ha varit.
ses på torsdag om inte tidigare ! du får höra av dig om du vill prommenera !
kraaam !

elin669 sa...

hej ! oh va skoj 1 ska se om vi kan lösa så vi kan vara med på dansen då !
jo jag tror ite jag har någe för mig denna vecka alls, så onsdag kan nog passa bra !

kram !