tisdag 18 mars 2008

FY USCH BLÄÄÄÄÄ!!!


Vad är detta?! Snö!!!! Jag tror jag blir GALEN!!!! Vill inte se nån äcklig snö ju!!!!Vill ju att det ska bli vår så man slipper alla jobbiga kläder i hallen...men men vad kan jag göra åt detta proble`m?! Inget, det är ju högre makter som styr över vädret.
Igår var vi in till Norrköping, Malou skulle kolla synen och hon behöver inga glasögon än iaf! Skönt att veta att det inte är nåt fel på Malous syn. Idag ska jag iväg med Miranda till BVC för att kolla hörseln igen när vi var där på 4 års kontrollen hade hon just haft öroninflamation så hörseln var lite nedsatt på det ena örat. Så BVC sköterskan sa bara att vi skulle kolla upp det så att det inte var nåt annat, men mest som en rutin liksom bara. Sånt är livet! Imorgon em bär det av på utvecklingsamtal med Miranda...en vild och mysig tjej!;)
Ikväll ska vi till skolan med Malou och Meja, de är uppspelta så in i norden, de vill verkligen visa vad de gör i skolan...mina små gulliga trollungar!
Själv blir jag så trött på mig själv eftersom min förkyling aldrig vill ge sig!!!!I'll get crasy!!!!:(
Just det igår kom Miranda hem med en fin påskgrej från dagis, hon var så stolt över den och den var till mig...hon hade sått gräs och gjort en kyckling som sitter däri. Sätter in en bild på den fina påsksak hon gjort till mig.
Kram

1 kommentar:

elin669 sa...

jo visst snö helvetet är tillbaka ! ja som sagt va vi kan ju inte göra mycket åt det ! bara ta det som det är !
kom precis in från en prommenad och vovvarna uppskattar snön i alla fall !
jätte fin påskblomma !

kram !