måndag 3 mars 2008

Underbar helg

Nu är jag hemma igen från en skön helg i stockholm med Jessica. Vi gick omkring i affärer på söder och jag njöt som bara den. Åt en underbar god middag på fredagkväll hemma hos jessicas bror och fru. Drack ett underbart gott the som heter Chai the...köpte med mig det hem!!! Så gott!!!
Nu är det vardag igen:(
Igår var jag till friskis och svettis...svettis kan man verkligen kalla mig!!! Kände mig inte iform men jag var TVUNGEN!!! Och det kändes ju toppen efteråt iaf!

Ska boka en resa till Tunisien idag, Tommy och jag ska åka den 2 april och vara borta en vecka...så himla nice:)Längtar så in i norden!!!¨
Kram

1 kommentar:

elin669 sa...

tunisien låter inte helt fel du ! det är du värd... vi ses i morgon ! på friksis igen ! skoj !

ha de gott tills dess !

kram !