fredag 21 mars 2008

Tjej dag i Örebro


Igår var jag till Örebro med Ami och Irene. Irene och jag hade ordnat med en "överraskningsdag" för Ami eftersom hon snart fyller år. Vi hade fixat champange frukost, fika korg till resan. Väl framme i Örebro strosa vi i affärer och shoppa, min favortit syssla!!!! Kl 14 skulle Ami få bli makead på Face...hon blev så överraskad eftersom jag sa att jag skulle gå in och köpa foundation...och helt plötsligt satt hon i stolen för att bli sminkad! Hon blev så glad och så snygg!!! Hon blev ännu gladare när hon fick reda på att hon även fick välja produkter för 400 kr!!! Vi åt lunch och fika på mysiga cafeer.
Vi var hemma igen vid 20 tiden. Dagen var super rolig och härlig!! Nu är det påsklov för barnen och Tommy är långledig...får se vad vi kommer att hitta på.
Kram

1 kommentar:

elin669 sa...

hej !
va kul att dagen blev lyckad, jag va ju och tränade, det va den nya ledaren seija. hon va usel, värre än Anna. skit trist pass med dåliga låtar och ingen taktkänsla. så jag va missnöjd. men det är bara ta nya tag nästa gång, det är ju som vanligt på lovet i alla fall. så jag åker hör av dig om du vill med !
kram !