lördag 29 mars 2008

Gud så ONT!!!

Sitter här och har haft en mardröms fredag och lördag....det sluta med att jag ringde min kirurg i stockholm i morse. Han är ju så trevlig och hjälpsam!!! Fick förklara alla mina symtom och så, så han sa att ev så hade jag ett sår/ärr på magsäcken som de har kopplat bort och att det är därför jag får sån smärta när jag slutar med nexium, så nu skrev han ut nya tabletter och jag åkte in till norrköping för att hämta dem, eller det var tommy som körde för jag satt som en slö sill vid sidan och kved...nån timma efter jag tagit tabletten så känner jag hur tarmarna börjar lugna ner sig och att min ömmhet ger med sig lite....så skönt!!!!!!!!!!! Så nu får vi se om jag ska göra en gastroscopi för att se hur min magsäck ser ut. Jag skulle ringa tillbaka till Dag på måndag så skulle vi diskutera lite mera. Vilken himla servic att kunna ringa honom närsom helst på dygnet och få hjälp!!!
Igår ringde mitt nya jobb så på tisdag ska jag in och skriva på papper och lite sånt annat nödvändigt...kul i rulans och på onsdag då åker vi!!!!!!!!!!!!!JIPPIE!!!!!!!!!!!
Kram

Inga kommentarer: