fredag 14 mars 2008

trött men lite glad

Idag ska jag till Unnerstad med nåra arbetskamrater, Jadranka, Jeanette, Carina, Monika och Camilla...ska bli så mysigt och roligt, fika och shoppa och vara i en miljö som är så underbar att det inte går att beskriva i ord utan man måste göra ett besök dit själv! Mys hela dagen!!! Har dock huvudvärk och svullen hals men det är sånt som man lätt förtränger när man ska iväg och mysa:)
Gårdagen befann jag mig på mitt jobb, känner igen som helst glädje över att gå dit längre, allt känns bara tungt och grått...måste hitta min gnista igen, antar att det dels har med att göra att jag snart ska sluta och åka iväg på semester!!!!

Ställde mig på vågen idag igen...och blev glad! ytterligare ett kilo ner! Jippie!!! Totalt 24 kg. Börjar faktiskt känna i kroppen att jag går ner i vikt, känner mig inte lika svullen framåt kvällen längre.

Kram

Inga kommentarer: