fredag 7 mars 2008

Ett ord ÄNTLIGEN!!!

Äntligen så peka vågen nedåt...1 kg! Inte mkt men jag blev överlycklig ändo...eftersom jag stått still i 1 månad!!! Hoppas verkligen att jag går nedåt nu ett tag igen!!!
Igår bar det av till friskis och svettis och det kändes ju skönt att få guppa lite rumpa!
Helgen består utav jobb...tråkigt men sant:( Allt i livet är ju inte roligt...i mitt liv är det i och för sig inte mkt som är roligt men roligare än att jobba det kan jag ju ha!!! Snart lämnar jag ju sverige för en vecka!
Kram

2 kommentarer:

elin669 sa...

hej !
grattis till kilot ! va skönt att det rör på sig igen ! hoppas de forsar neråt nu !
kram kram !

elin669 sa...

hej ! ja det är synd att du jobbar ikväll, hade varit skoj att du följde med på träningen ! syrrans dotter och mina två små ska i alla fall med. och titta på sina extremt hurtiga mammor ! fniss ! känns inte som jag är sååå sugen ! men det brukar ju kännas bättre efteråt !
hoppas att det går bra att jobba !
hör av dig om du vill gå ut och gå i veckan !

kram !