söndag 30 augusti 2009

Oj vad dagarna går!!!

Ja...upptäckte att det var några dagar sen jag var här inne och skrev!!! Inte för att jag har gjort särskillt mkt men dagarna har visst passerat ändo!!!

Så vad har hänt i mitt händelserika liv då?!;) Nja inte särskillt mkt faktiskt om jag ska vara ärlig men mår ändo bra, har börjat att tycka om att inte göra så mkt fakiskt och det är en STOR förändring för mig!!! Kan tycka att det är skönt att bara vara och inte göra nåt! Är ju så himla kär i min underbara Broman att jag ännu får bita mig i armen och inse att jag inte drömmer!!! Kanske därför som jag är så tillfreds med livet just nu, vet fakiskt inte annars varför det skulle kännas så här bra att vara jag!
Har vart hemma hos Tommy iaf och hämtat en soffa så nu får vi plats här hemma när vi är alla:) Och det är super skönt! Men att jag blir trött på Tommy...ja ni...det är en historia för sig! Han kommer aldrig lyckas att kunna såra mig för hans ord är som luft! Tycker mest att han är tragisk som inte kan gå vidare och bara vara som en "vän" till mig utan måste ha så mkt hatkänslor mot mig att han måste skrika "håll käften kärring jävel" rakt framför min pappa!!! Ja ni, fattar ni att jag inte orkar bry mig! Plus att han inte verkar ha några egna vänner utan ska börja umgås med min syster och Micke! Så himla tragsiskt!!! Att han fixar barnvakt och ska ha fest och de som kommer hem till honom då är min syster, cissi, Camilla och Micke!!!! Så tragiskt!! Camilla hade tyckt att det var så tråkigt där så hon hade gått vidare...ja ni jag finner inga ord! Tycker mest synd om honom!

Igår var polisen här och hämta en grann tant som är psykiskt sjuk, hon hade slagit en annan granne...så det var riktigt livat i trapphuset igår eftermiddag! Hon slog poliserna med och var riktigt psykosisk igår. Så nu ska jag ringa hyresvärden imorgon och klaga! Dels för att stötta tjejen som fick slag men även för att mina barn är rädda för henne, och hon är riktigt obehaglig!
Sen på kvällen när tjejerna var ute och lekte hade en bil kört in i en lycktstolpe och bilen hade smitit så Meja hade berättat för polisen att han som körde var en gubbe som brukar sitta och dricka öl på pizzerian och bowlingen...ja så igår var det riktigt vildabergen här i vilbergen;)

På dagen var jag på stan med Kicki och Miranda och Viktor, vi handla lite kläder till barnen. Eller Kicki handla inte lite utan väldigt mkt! men det är ju kul. Vi luncha även på cupolen, miranda fick äntligen äta pannkakor, så hon var så nöjd:)
På kvällen var vi bara hemma och kolla på tv.
Idag är det först fotbollsmatch sen badhuset och sen till Camilla och min bror för att fira Liam som fyller 10 år. Broman fråga om vi skulle följa med på bio, först sa jag ja, men efter att ha tänkt efter så nej tack. Det är dels bättre att han får umgås med sina barn själv och så ska vi ju till Camilla och dem. Så denna helg har ju vart lugn men ändo fullspäckad!!!

Ha det så bra
Kram

Inga kommentarer: