lördag 1 augusti 2009

Hemkommen och går i tankarns värld....

Fy vad jag velar..........vet varken ut eller in blir inte klok på detta...vad fan vill jag?! Hjärtat vill en sak men hjärnan en annan...orkar inte ha det så här samtidigt som jag är den gladaste tjejen i stan vissa stunder...har bollat med Kristina i kväll och det känns underbart skönt att ha en så klok vän i sin bekantskapskrets....hon lyssnar ger råd samtidigt som hon säger vad hon tycker men låter mig själv fatta det beslut jag tycker känns rätt. Men vad fan vilket beslut är rätt?! Är det meningen att jag ska komma i sjuttioelfte hand?! Är jag beredd att ständigt komma på den platsen, eller finns det en man där ute som kan älska mig för den jag är?! Samtidigt som jag älskar honom?! En man som vill träffa mig och inte bara när det passar honom?! Utan kanske vill träffa mig även om det bara är för en kort stund?! Och inte tycka att det är bättre att träffa sina vänner hela tiden...ja ni jag vet inte! I natt ska jag forsätta att grubbla och försöka komma fram till rätt beslut...det kommer bli svårt eftersom jag inte vet vad rätt beslut är, kommer jag någonsin få veta det?! Usch jag vill sova och aldrig mera vakna...varför jag varför just jag?!

Inga kommentarer: