måndag 24 augusti 2009

Blä idag är det Måndag!!!

Japp sanningens ögonblick är här! TYVÄRR!!! Det är måndag och idag är det min första arbetsdag på 4 veckor!!! Jag är så fruktansvärt TRÖTT! Att ögonen typ går i kors! Orkar inte jobba, jag är inte redo för det! Vill bara få sova......och det lääääääääääänge!!!! Usch det känns inte alls roligt att behöva gå till jobbet idag! Vill inte ju!

I lördags var jag och Kicki ute, det var ju augusti festival här, så det var massor av folk ute på stan, hade riktigt trevligt! Var först hemma hos Kicki och partajade;) Sen ner till stan med taxi, vi åkte med nån ung utlänning, och hör och häpna han drack cider!!! Herregud!!! Det är inte klokt! Hur fan tänker man då?! Han måste ju vara helt koko i huvudet! Väl nere på stan så gick vi av vid söder tull och gick sen ner mot gamla torget och kolla på nån tjej som sjöng sen gick vi till Trädgårn och där träffa vi Nicke och Steffe, hade det riktigt trevligt:) Blev bjuden av nån kille som Kicki kände;) Så jag gjorde inte av med allt för mycket pengar iaf;) Träffa även Hanna en tjej som jag gick i skolan samtidigt som och vi har inte setts på typ 15 år!:) Senare på kvällen/natten kom även Broman, sen blev det en sväng till Mc donalds...och ja ni tog en milk shake! Och tok dumpa...så det blev raka vägen hem till Broman...jag får ju liksom panik då!!! Så han stanna kvar med Kicki tills hon fick sin skjuss hem.

Ja och igår låg jag i Bromans soffa HELA dagen!!! Broman jobba ju, så jag låg och halv slumra i soffan....när han kom hem åkte vi till city gross och handla lite sen åt vi smarrig middag som han laga:) sen kolla vi på tv...och ja nu är det återigen vardag så nu sitter jag här hemma och och bloggar och ska straxt innfinna mig på jobbet:(

Ha en bra dag
Kram

Inga kommentarer: